پخش تراکت در تهران و شرایط و موارد آن را مورد بررسی قرار می دهیم.قبل از آن درباره تاریخچه پخش تراکت صحبت می کنیم:
پخش تراکت در تهران و تاریخچه آن
قبل از شروع بحث پخش تراکت در تهران سفری در تاریخ داشته و از گذشت تا حال این شهر هزار چهره و به عبارتی چلچراغ ایران زمین را از سر بگذارنیم، جالب اینکه در اکتشافات باستانشناسی که در تپّههای عباسآباد، که صورت گرفته مشخص شده که آبادیهای در ناحیهٔ تاریخی قصران، وجود داشته که دال بر دورهای درخشان از استقرار اقوام کهن و خلّاقیّتهای فرهنگی در تهران را گواهی میده،و تهران رابعنوان یک شهرکهن با سابقه طولانی در تاریخ معرفی میکند البته که قبل از تجزیه و تحلیل درباره چگونگی بست و گسترش پخش تراکت در تهران میبایستی بدانیم که چرا که تهران در ایام قدیم که روستای بزرگ و خوش آب هوا بود و عمده شهرتش مرهون مقاومت شجاعانه و دلیرانه ش در برابر قوم وحشی مغول در تاریخ است ،کی و چگونه تبدیل به پایتخت ایران گشت.

تهران پایتخت ایران زمین
حدود 500سال پیش شاه تهماسب صفوی، بذلیل اینکه تهران مورد استفاده راهزنان جهت نگهداری و نهانخانه کالاهای دزیده شده تبدیل گشته بود با 114برج و بنا ساختن چهارده دروازده روستای تهران را تبدیل به یک شهر با برج بارو مستحکم و با چهارچوب جغرافیایی مشخص کرد و بعد ازگذشت دویست سال بعد و در اول فرورودین سال1200هجری قمری، آقامحمدخان قاجار، تهران را به پایتختی ایران انتخاب کرد، دلیل این گزینش از سوی خان قاجار چند علت داشته که مهمترین آنها نزدیکی به اراضی حاصل خیز ورامین و مجاورت آن با محل استقرار ایلات ساوجبلاغ بودهاست، مضافاً ایلات غرب ساکن در ورامین، یعنی هواخواهان وی در حوالی تهران اقامت داشتند و جز این، تهران با استرآباد و مازندران که در حقیقت ستاد اصلی نیروهایش بود فاصله چندانی نداشتهاست،با گذشت زمان تهران به چنان پیشرفت و شکوهی در ایران رسید که به جرات میتوان گفت منبع پیشرفت سایر شهرها از تهران شروع میشد،
دستگاه چاپ و ظهور پخش تراکت در تهران
اختراع دستگاه چاپ و بسط و گسترش آن در تهران باعث پیداش پخش تراکت در تهران شد البته که گفتیم که با انتخاب تهران در زمان قاجار تمام رشد و پیشرفت از تهران شروع و بعد به سایر شهرها انتقال پیدا میکرد، در زمان فتحعلیشاه قاجار که خواهان پیشرفتهای نظامی و سیاسی بود، به ویژه برای تعلیم و آموزش سپاه شکست خورده در جنگهای با روس و دیگر علوم لازم، به ضرورت رفع عقب ماندگیهای محسوس در آن زمان؛ در این میان چاپخانهای لازم بود که به نشر روزنامه و کتابهای آگاهی دهنده به ویژه کتابهای علمی اختصاص یابد. این مهم سرانجام با حمایت و پیگیریهای او محقق شد. بدین ترتیب، او بنای نخستین چاپخانهای را گذاشت که در ایران، به زبان فارسی و با روش چاپ سربی، به نشر کتاب پرداخت ولی چاپ صنعتی و فراگیر ازدهه پنجاه در تهران بر اثر چند عامل رو به رشد نهاده است: افزایش عناوین کتاب و نشریه؛ ،؛ گسترش آموزش چاپ؛ انتشار نشری های تخصصی در این زمینه؛ گسترش و تقویت صنف صنعت چاپ و صنف های وابسته؛ ورود تجهیزات و فنون جدید، موجب این شده که صنعت چاپ در ایران و بخصوص تهران مورد توجه تمام اقشار قرار بگیرد، از جمله چاپ و پخش تراکت در تهران که ابتدا در بصورت سیاه سفید در ابعاد بزرگ بصورت محدود در برخی از محلات و برای بعضی از اصناف و مشاغل مورد استفاده قرار میگرفت
فراگیری پخش تراکت در تهران
باپیشرفت صنعت چاپ در ایران و بخصوص در پایتخت از این تکنولوژی برای مقاصد بسیاری چه اجتماعی چه سیاسی و فرهنگی نهایت استفاده برده میشد تا اینکه در دنیای اقتصاد از صنعت چاپ بعنوان یک راهکار برای بهبود و بسط و گسترش مشاغل مورد استفاده قرار گرفت که بعدترها به این سبک و سیاق تبلیغات پخش تراکت لقب داده شد
پخش تراکت در تهران از اوایل دهه پنجاه بشدت مورد توجه مشاغل و کارخانجات و کمپانی ها قرار گرفت و میتوان اینونه عنوان کرد پخش تراکت در تهران سرآغازش از سال 1353 به بعد شروع شد و با گذشت زمان و صنعتی تر شدن پایتخت استفاده از این شیوه تبلیغاتی فراگیر شد بطوریکه تنها با گذشت یک دهه پخش تراکت در اواسط دهه شصت بعنوان یک شیوه محبوب مد نظر مدیران و صاحبان تجارت و بیزنس در تهران قرار گررفت
اوج گیری چشمگیر پخش تراکت
پخش تراکت در تهران از اوایل دهه هفتاد بنا به دلایل مختلفی که مهمترینش افزایش جمعیت بود ، بعنوان تنها راهکار مقرون بصرفه و زود بازده اکثریت قریب به اتفاق مشاغل و کسب کارها قرارگرفت،پخش تراکت در تهران یا پخش تراکت در جنوب تهران یا هر بخش دیگری بدلیل اینکه هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها چون تبلیغات در تلوزیون داشت برای تجارت ها و بیزنس ها حکم یک روش زود بازده و ارزان داشت، پخش تراکت در تهران از ان جهت که در کوتاه هترین زمان و با کمترین بودجه تبلیغاتی نتایج چشمگیر را به بار می آورد، باعث شد تمام کسب کار خرد و کلان در تمام مناطق پایتخت برای افزایش و بهبود تجارت خود از پخش تراکت در تهران بعنوان یک راهکار منطقی وجذاب استفاده نمایند، در اوایل دهه هشتاد در تهران شغل و بیزنسی نبود که از این روش استفاده نکرده باشد،
چه مشاغلی در تهران نفع بیشتری رابرده اند
پخش تراکت در تهران برای اکثریت قریب به اتفاق مشاغل مفید به فایده بوده و هست اما خب برای برخی از اصناف نتایج فوق العادهی داشته ودارد که با بررسی علل و عوامل آن خواهیم پرداخت. به طورکلی پخش تراکت در تهران بیشتر مورد توجه مشاغل و حرفه ها که در ذیل به آنها خواهیم پرداخت قرار گرفت
- ویژه رستوران ها
- مختص فست فود
- برای بنگاه ها و املاک
- مناسب دفاتر وکلات
- جهت مطب های پزشکی
- مختص سالن و آرایشگاه زنانه
- ویژه سوپر مارکت ها محلی
- مناسب دفاتر بیمه
- برای میوه فروشی ها
- جهت آژانس های هواپیمائی
- برای هتل ها
- مختص مراکز آموزش علمی و هنریموزش
- متناسب کافه ها
- ویژه خدمات تفریحی
- مختص آموزش ها خصوصی
- برای شرکتها خصوصی
حالا میخواهیم به بررسی و تجزییه تحلیل این امر بپردازیم که مشاغل ذکر شده هر کدام به چه شکل ترتیبی اقدام به پخش تراکت در تهران میپردازند تا بتوانند از این راهکار بیشترین بازدهی ببرند،
ویژه رستوران ها
برای رستوران ها تبلیغات تراکتی یک نقشه مهم و حیاتی را ایفا مینماید و شاید اینطور با قاطعیت اعلام کرد که پخش تراکت در تهران برای رستوران آنقدر مهم است که با نادیده گرفتن این سبک و شیوه تبلیغات هیچ رستورانی نمیتواند به حیات و ممات خود ادامه دهد، فلذا برای افزایش و بهبود تجارت خود میبایستی در طول سال به کررات نسبت به چاپ و توزیع تراکت اقدام نمایند،برای صنف رستوران که بطور روتین با مردم در ارتباط هست و گاها از ظهر تا شب با توجه به خدمات دهی که دارند الزاما میبایستی حجم قابل توجه ی از اوراق تبلیغاتی در محدوده مد نظر خود پخش و نصب ن و یا مایند ، برای رستوذان ها که دو شغل کترینگ و غذای خانگی هم جزء دسته بندی رستوران محسوب میشود پخش تراکت در تهران مثل شریان اصلی حیات است که اگر یا سهل انگاری در پخش که نشات گرفته از اعتماد کردن به تراکت پخش کن شخصی یا شرکت پخش تراکت نا معتبر که فقط تنها مزیتشان و پخش فوری تراکت موجبات این را فراهم خواهند آورد که حیات کسب کار به خطر بیفتد، پس صرف پخش و نصب تراکت با هر کیفیتی ملزم نتیجه دلخواه را فراهم نخواهد آورد و بهتر از راهنمایی و کفایت شرکت یا مرکز توزیع تراکت خوشنام و معتبر بهره جویند تا پخش تراکت در تهران به نتیجه فوق العاده برای ایشان منجر شود
مختص فست فود
پخش تراکت در تهران مختص فست فود، که یک رقیب سرسخت و کهنه کار بنام رستوران در حوزه فعالیتی خود دارد آنچنان حساس و ارزشمند میباشد که بودجه 50% اکثر فست فود ها معتبر وبنام به مقوله پخش تراکت در تهران اختصاص یافته است، البته که کیفیت و نحوه متمایز پخش تراکت در تهران برای فست فودی ها بستگی تنگاتنگی به پخش تضمینی تراکت دارد و ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با توجه به نوع بازار هدف متفاوتی که نسبت به پخش تراکت در تهران مختص رستوران دارند سبک و سیاقی متفاوت تر را برای توزیع و نصب اوراق تبلیغاتی در نظر بگیرند، بطور نمونه واحد های تجاری میتوانند بازار هدف خوبی برای پخش تراکت در تهران مختص فست فود باشند تا مراکز مسکونی جهت کسب مشاوره های تخصصی در این بار میتوانید از مشاورین رایگان ایران تراکت بهرهمند شوید
املاک و دپارتمان
پخش تراکت در تهران برای فعالان حوزه املاک و دپارتمان های که در پایتخت مشغول به فعالیت هستند بسی مهم و ارز آفرین و در اصل ثروت آور است و هیچ شغل و تجارت در تهران نیست که از پخش تراکت در تهران بمانند املاک و دپارتمان سود سرشاری و هنگفت کسب کند، در حقیقت پخش تراکت در تهران برای تمام مشاورین املاک و بنگاه های که در محلات مختلف تهران هستند یک برگه برنده ی هست که با کمترین بودجه تبلیغاتی بیشترین بازدهی را به نتیجه خواهد آورد، نصب پلاک به پلاک و پخش در مراکزی تجاری و همچنین پخش هدفمند از جمله شیوهای عالی و پر بازدهی است که هر مدیر و صاحب دپارتمان میبایستی با راهنمایی و کمک بهینه گرفتن از شرکت ها و آژانس های تبلغیاتی فعال در این حوزه برای موفقیت قدم موثری بردارد ایران تراکت با کادر جوتن و آموزش دیده آمادگی همکاری با مشاورین املاک و دپارتمان را دارد
مناسب دفاتر وکلات
پخش تراکت در هران یکی از شیوه های متداول و مرسوم برای دفاتر وکلات بوده و اینکه این شیوه باعث افزایش روز افزون موکلین را برای وکلا داشته امری است اجتناب ناپذیر البته که نحوه و شکل شمایل پخش تراکت در تهران برای مشاغلی چون وکیل ها خیلی خاص تر و متفاوت هست و استفاده از نیروهای تراکت پخش کن جوان و البته با روابط عمومی بالا و در عین حال با زبان بدن مناسب و ادبیات گفتاری فاخر موجبات این خواهد شد که موکلین بالقوه را به مشتریان بالفعل و مشتاقی تبدیل سازد البته که یافن همچین نیروهای مجرب و خبره کار اسانی نیست چه بهتر که با اعتماد به موسسه تبلیغاتی ایران تراکت از این خدمان ویژه بهرهمند شوید ، ذکر این نکته هم جایز است که برای پخش تراکت در تهران برای دفاتر وکلات لوکیشن های خاصی میتوان در نظر داشت که از جمله میتوان به دادسراها و دادگاه و شورای حل اختلاف اشاره نمود
جهت مطب پزشکی
پخش تراکت در تهران برای اطبا و پزشکان میتوان یک گزینه جالب توجه باشد که با بهره جستن از این سبک تبلیغاتی بر مراجعه کنندگان روزانه خود بیفزایند، البته که پخش تراکت در تهران برا مطب های پزشکی متناسب با نوع تخصص آنها متفاوت است و نمیتوان یک شیوه مبنا را برای توزیع و نصب تراکت برای این شغل در نظر گرفت ، با توجه به اهمیت و جایگاه خاصی که این شغل در نزد افکار عمومی دارد بدیهی است که نیروی که وظیفه اجرا و توزیع را برعهده دارد میبایست موجه و خوش پوش وهمچنین به آداب معاشرت بیزنیسی اشنائیت داشته باشد که حتما و بدون هیچ گونه تردیدی که یافتن اینگونه نیرو تراکت پخش کن فقط در انحصار شرکت های چون ایران تراکت میباشد
مختص ارایشگاه زنانه
سالن های زیبایی و آرایشگاه بانوان در سراسر تهران برای یافتن مشتریان جدید و بیشتر الزاما باید از پخش تراکت در تهران استفاده نمایند، برای بالا رفتن راندمان این شیوه تبلیغاتی حتما باید از نیرو تراکت پخش کن خانم و ایضا متعهد و منضبط استفاده نمود ، چراکه یکی از مهمترین اصلی ترین شیوه های پخش تراکت در تهران مختص سالن زیبایی توزیع دست به دست با توضیح کلامی که قطعا باید توسط یک نیرو خانم آراسته و متعهد و پرانرژی انجام بگیرد ، البته که پخش تراکت در تهران برای این حرفه در مناطق مسکونی هم جایز میباشد
ویژه سوپر مارکت محلی
پخش تراکت در تهران برای سوپر مارکت ها محلی از آن جهت مورد توجه خاصه قرار دارد که با افزایش رقابت و با توجه ازدیاد هایپر مارکت های زنجیره ای جذب مشتریان صرف با تیزرهای تبلیغاتی تلوزیونی میسر نیست و پخش تراکت در تهران میتواد موجب افزایش چشمگیر مشتریان این کسب کار در محلات مختلف تهران شود، البته که اطلاع رسانی سریع و دقیق برای این صنف در زمان توزیع اوراق تبلیغاتی خیلی مورد توجه قرار میگرد فلذا میبایستی با سپردن کار به کاردان در حوزه تبلیغات محیطی این هدف به خوبی به سرانجام مقصود برسد شرکت ایران تراکت با اعزام سریع و پخش فوری تراکت در این ضمینه پیشگام بوده است
متناسب دفاتر بیمه
با افزایش روز افزون شرکت های بیمه خصوصی و نیمه خصوصی و تعدد دفاتر و شعبات مرکزی و محلی در تهران پخش تراکت در تهران برای این تجارت مهم و مورد توجه قرار گرفت، برای پخش تراکت در تهران متناسب دفاتر بیمه شیوه های متفاوتی میتوان در نظر گرفت ، بمانندپخش زیر برف پاکن خودروها با توجه به اینکه بخشی از بازار هدف این شغل بیمه شخص ثلالث میباشد و یاپخش در مناطق مسکونی جهت صدرو بیمه آتش سوزی یا بیمه سرقت البته که با توجه به تنوع صدرور بیمه نامه ها شیوهای متنوع و مختلفی جه پخش تراکت در تهران برای دفاتر بیمه میتوان نام برد البته که شرکت ها و مراکز تخصصی توزیع و نصب تراکن بمانند ایران تراکت میتوانند با توجه به نوع تخصصی صدور بیمه نام دفاتر مشاوره لازم رابی تعیین شیوه تبیلغات ارائه دهد
برای میوه فروشی ها
میوه فروشی ها که به سوپر میوه هم تخلص یافتند در محلات مختلف پایتخت برای الاع رسانی و همچینین اعلام تخفیف های روزانه برای اینکه جلوگیری از دور ریز نشدن میوه ها بیشتر از پخش تراکت در تهران میتوان بیشترین بهره را ببرند تا علاوه بر جذب مشتری بیشتر مانع متضرر شدن کسب کار خود شوند، البته که شیوه مرسوم برای پخش تراکت در تهران برای میوه فروشی معمولا پخش در معابر مسکونی است که اگر وسط نیرو خبره صورت بپذیرد میتواند نتایج جالب توجه را به ارمغان بیاورد
بیشتر بخوانید: پخش تراکت ساعتی در تهران
جهت آژانس های مسافرتی
برای آژانس های مسافرتی پخش تراکت در تهران بهتر است در مراکز اداری و تجاری صورت بپذیرد چرا که بیشترین بازدهی را میتوان با توزیع اوراق تبلیغاتی در لوکیشن های تجاری کسب کند، البته که پخش تراکت در تهران در مناطق مسکونی هم برای این بیزنس میتواند سودمند باشد و نمیبایستی از آن غافل شد، اما باید این را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد که محل استقرار آژانس تبلیغاتی دقیقا در کدام محل میباشد، اگر لوکیشن از لحاظ ساختار شهری تجاری و اداری است بهتر است تمرکز پخش برگه تبلیغاتی بر این مشتریان هدف باشد و اگر مسکونی هست میبایستی معابر و کوچه ها مسکونی جزء اهداف اصلی پخش باشد
برای هتل ها
هتل ها و مراکز اقامتی در محلات مختلف تهران هم میتوانند برای تبلیغ صنف خود از پخش تراکت در تهران سود لازم راببرند البته که بهتر است برای این مهم از شیوه پخش دست به دست در معابر شلوغ استفاده شود که برای این مهم از نیروها متعهد و دلسوز جهت پخش تراکت در تهران باید استفاد شود
مختص مراکز آموزش علمی وهنری
مراکز آموزش علمی و هنری یکی از مهمترین مشاغلی هستند که میبایستی پخش تراکت در تهران را در برنامه تبلیغاتی خود قرار دهند ، با توجه به تنوع و تعدد بازار مشتریان مراکز آموزش علمی و هنری با تحقیقیات میدانی وسیع جهت انتخاب و پی ریزی شیوه مناسب برای پخش تراکت در تهران متناسب این شغل بازدهی این شیوه تبلیغاتی بیشتر نمود.
پخش تراکت برای مراکز آموزش علمی مکان توزیع بسیار مورد بحث و جدل است همچنین گزینش لوکیشن مناسب مراکز آموزش هنری هم از اهمیت بیشتری برخوردار است، نکته خیلی کلیدی برای پخش تراکت در تهران برای مراکز آموزش علمی وهنری تنوع در شیوه و تقسیم تراکت است از مهمترین روشهای برای تبلیغات تراکتی برای این مرکز میتوان به پخش مویرگی توزیع دست به دست با توضیح کلامی و نصب لیبل در معابر اصلی و همچنین چسباندن پوسترهای بزرگ شهری در میادین نام برد که اگر با کیفیت و نظارت کافی انجام بپذیرد باعث رونق و شکوفایی خواهند شد
متناسب برای کافه ها
کافه ها برای اینکه بتوانند از پخش تراکت در تهران بیشترین نتیجه را کسب نمایند میبایستی از دو شیوه تجاری و دست به دست بهرهمند شود البته که پخش تراکت در تهران برای کافه ها باید توسط افراد با تجربه با فن بیان بالا اجرا شود چراکه در غیر اینصورت هیچگونه ثمری نخواهد داشت، پخش ترات در تهران برای کافه ها که بیشتر در نزدیکی مراکز تجاری و اداری راه اندازی میشوند، همانطور که گفته شد الزاما در بین مغازه ها و فروشگاه ها توزیع شود و پخش در سایر لوکیشن ها فایده و نتیجه ی رابرای این صنف در بر نخواهد داشت
ویژه خدمات تفریحی
شهر بازی ها و ایضا گیم نت ها محلی هم با پخش تراکت در تهران میتواند به رونق کسب کار و و نهایتا با توزیع اصولی اوراق تبلیغاتی باعث افزایش مشتریان خودشوند، البته که برای شهربازی ها نصب پوسترهابزرگ در معابر اصلی شهری بسیار مفید تر و جذاب تر خواهد بود و برای کسب کاری چون گیم نت نصب تراکت بصورت پلاک به پلاک کارساز تر و حرفه ای تر برای پخش تراکت در تهران برای خدمات تفریحی استقرار یک یا چند نیرو با تن پوش عروسکی میتوان تثیر چشمگیر تری را بوجود بیاورد ، ایران تراکت یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای که با کادر پر انرژی میتواند در این امر کمک حال فعالان این حوزه باشد
مختص به آموزش های خصوصی
گاها برخی از استاید علم و فنون و همچنین هنر تمایل به تدریس بصورت خصوصی دارند که البته که تعدادزیادی در تهران نسبت به تدریس خصوصی کتب درسی یا هنرهای سمعی و بصیری در حال فعالیت هستند که با قاطعیت میتوان گفت پخش تراکت در تهران میتواند برای ایشان هم مقرون به صرفه هم بسیار رهگشا باشد ، ایران تراکت برای این قشر خاص شیوه های اختصاصی در نظر گرفته که میتوانند از آن بهرمند شود
برای شرکت های خصوصی
شرکت های خصوصی برای جذب نیرو یا برای افزایش بهر وری بیشتر اقدام به پخش تراکت در تهران مینمایند که برای این مهم مبا توجه به نوع تراکت و همچنین هدفشان شیوه و چهارچوب خاصی برای پخش تراکت در تهران باید در نظر گرفت، تبلیغات برای شرکت های خصوصی با توجه به نوع فعالیت اقتصادی ایشان گاها آنقدر مورد توجه قرا میگرد که بصورت ماهانه یا سالانه نسبت به همکاری با شرکت ها و مرکز توزیع نصب تراکت قرارداد همکاری بابت پخش تراکت تهران منعقد میتمایند
پخش تراکت در کدام مناطق تهران بیشترین بازدهی را دارد
یک سوال متداوال و شاید کلیشه ای برخی از مدیران و صاحبان مشاغل مطرح مینممایند اینکه پخش تراکت در تهران میبایستی در منطقه یا محله خاصی انجان بپذیرد تا نتیجه بهتر و بیشتر را در بگیرد؟ برای پاسخ به این سوال نمیتوان جواب قاطعی را متصور شد چراکه پخش تراکت در تهران برای خیلی از مشاغل و تجارت ها محدود به یک محله و یک منطقه خاص نمیشوند بطور مثال پخش تراکت در تهران برای خدمات آسانسور که بطور فراگیر در تمام محلات تهران چه شمال و چه جنوب و غرب و شرق عملیاتی است انتخاب یک منطقه یا یک محله خاص برای پخش و نصب اوراق تبلیغاتی در آن لوکیشن از پیش تعیین شده به نظر نمیرسد کاری بر مبنا اصول و پارامترهای تبلیغات نوین باشد،بهتر است این سوال را اینگونه اصلاح کنیم که برای پخش تراکت در تهران برای هر کسب کار چه مناطقی در اولویت اصلی قرار دارند، بله باید برای پخش تراکت در تهران الاهم، فالاهم کنیم و برای اینکار با تحقیقات و تجزیه تحلیل درست بازار هدف مشتریان و در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و فرهنگی به یک رفتار شناسی مناسب نسبت به بازار مشتریان خود دست یافته و با توجه به اینکه تعدد مشتریانم در کدام محله تهران از کثرت بیشتر برخودار است، آن محلات و مناطق را در اولویت اصلی برای پخش تراکت در تهران مد نظر قرار بدهیم.
پر بازده ترین شیوه پخش تراکت در تهران کدام است
قبل از اینکه به پر بازده ترین شیوه پخش تراکت در تهران برسیم الزاما باید به اختصار تمام شیوهای پخش تراکت در تهران بشناسیم پس باید قبل از اینکه پر بازده ترین شیوه پخش تراکت در تهران اعلام کنیم باید با سایر شیوه ها نصب و توزیع اوراق تبلیغاتی آشنائی کامل داشته باشیم
- بصورت مویرگی داخل صندوق های پستی یا لای درب منازل
- به شکل نصب آیفون به آیفون یا پلاک به پلاک
- به این ترتیب که زیر برف پاکن ماشین ها قرار داده شود
- بصورت ویژه با طرح و برنامه ریزی یک بازار هدف خاص
- مختص ساختمان های کلنگی وبناهای که نیاز به مرمت دارند
- ویژه سازه های در حال ساخت و یا ساختمان های نوساز
- در پاساژهای تجاری و مراکز خرید و مجتمع ها بزرگ و مال ها
- در پارک ها و تفرجگاه ها شهری و مراکز تفریحی
- در مساجدو همچنین زیارتگاه امکان مذهبی
- بصورت پوستری در محدوده ها مشخص شده و میادین اصلی
- به شکل نصب لیبل بر روی کف سنگ فرش ها و یا مکان ها معین شده
- به ترتیب جمع آوری بانک اطلاعتی و یا همان کارت ویزیت
- به شکل بسته بندی در نایلکس و توزیع در سوپر مارکت ها
- بصورت دست به دست به همه عابرین در حال گذر
- بصورت دست به دست با توضیح کلامی به بخشی از عابرین از پیش تعیین شده
- با چهارچسب در محل های پر تردد شهری
- با اسپری مخصوص در جایگاه های ویژه
- به شکل ترکیبی با استفاده از چندین روش
- به تریب هدفمند
- در مراکز اداری و سازمانها
- بصورت کاملا انحصاری
- شهرک های صنعتی
- نمایشگاه های بین المللی
حالا که با تمام شیوه ها و روش های مرسوم و متداول توزیع اوراق تبلیغاتی آشنا شدیم بیاید ببینم آیا میشود یک روش واحد که به نسبت سایر شیوه ها از بازدهی بیشتر برخوردار است را برای تمام مشاغل و تجارت ها در نظر بگیریم، برای پاسخ به این سوال باید قبل ترش این را بدانیم که آیا تمام صنوف و حرفه ها بازار مشتری واحد و مشترکی دارند که بخواهیم یک شیوه واحد که بهترین و بیشترین بازدهی را برای تمام تجارت ها و بیزنس ها به ارمغان بیاورد را بتوانیم طرح ریزی و شکل و سر و سامان دهیم ، اینکه یک سبک و شیوه پخش تراکت در تهران برای یک شرکت و تجارت بازدهی عالی را داشته دلیل نمیشود که برای شغل دیگر هم همان نتیجه به بار بنشاند ، بدر حقیق پربازده ترین شیوه پخش تراکت در تهران یک روش خاص نیست بلکه شاید یک شیوه متشکل و ادغامی از چند روش که بصورت ترکیبی در آمده و یا اینکه فقط فقط یک روش خاص و انحصاری باشد.
چالش های پیش رو
پخش تراکت در تهران چالش های زیادی را برای اجرا در پیش رو خود میبیند که هر مدیر و صاحب کسب کاری با این چالش ها آشنا باشد و همچنین راههای حل و فصل آنها بداند، اولین و اصلی ترین چالش پیش رو پخش تراکت در تهران انتخاب نیرو مورد اعتماد و مطمئن برای اجرا توزیع برگه های تبلیغاتی است در سطح شهر قطع دیده ایم که تراکت های که یا دور ریخته شده یا بدلیل اینکه اصولی و براساس شکل و متریال مورد نظر بصورت بی نظم به شکل بسیار زنندهی توزیع شده واین امر موجب این شده که نه تنها فایده و نتیجه برای آن شغل و تجارت نداشته باشد بلکه باعث هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شود، بهتراست خیلی صریح و بی پرده بیان کنیم که انتخاب یک نیرو مجرب و متعهد کاریست طاقت فرسا و زمان بر و بهترین راهکار استفاده از شرکت های و آژانس های پخش تراکت در هران است که چراکه اینان تمام فرآیند آزمون و خطا نیروهای داوطلب را با هزینه خود پشت سرگذاشته اند و با گلچینی از نیروها خبره و آموزش دیده مطمئنا میتواند در پشت سر گذاشتن این چالش کمک حال شما باشند، ایران تراکت با تجربه بیش از یک دهه فعالیت مستمر در حوزه تبلیغات محیطی یکی از مراکز و آژانس های خوشنامی که میتوانیم از خدماتش برای حل این چالش نهایت استفاده ببریم، چالش دوم انتخاب زمان و مکان مناسب برای پخش تراکت برای بیزنس و تجارت است ، البته که در زمان مناسب و انتخاب لوکیشن متناسب مطمئنا باعث افزایش بازدهی این شیوه تبلیغاتی را خواهد داشت، با تحقیقات و تحفص لازم در نوع رفتار بازار مشتریان میتوان بهترین زمان و مکان را برای نصب و توزیع تراکت را طراحی کرد البته ناگفته پیداس که ایران تراکت بعنوان یک شرکت پیش رو در خدمات دهی تبلیغات میتواند در ضمینه تحقیقات میدانی کمک شایانی به مدیران کسب کار خرد و کلان بنامید . چالش سوم گزینش بهترین و کارآمد ترین شیوه پخش تراکت در تهران که چنانچه گفتیم یک شیوه خاص و متداول را نمیتوان بعنوان بهترین گزینه واحد برای تمام مشاغل در نظر گرفت ، فلذا برای هر شغلی یک شیوه انحصارا میتوان بعنوان بهترین شیوه پخش تراکت در تهران در نظر گرفت
شیوه های نوین پخش
با سرعت افسار گسیخته تکنولوژی و ابداع شیوه های جدید تبلیغاتی ، درحوزه تبلیغات محیطی و بطور اخص پخش و نصب تراکت هم شاهد ظهور شیوهای جدید و نوین بودیم ، که گاها این شیوه نوین چنان در رشد و نمو تجارت و مشاغل تاثیر شگرفی ایجاد کرده اند که باعث حیرت صاحب نظران تبلیغات شده اند، شیوه های نوین پخش روز به روز بر تعددشون اضافه میشود که به اختصار به معرفی آنها خواهیم پرداخت
بیشتر بخوانید >> پخش تراکت در شمال تهران
بصورت پاکت نامه
پخش تراکت در تهران بصورت پاک نامه ی به این شکل انجام میپذیرد که تراکتها در پاک نامه ها قرار داده میشود و بصورت توزیع واحد به واحد با آدرس مشخص و معیین شده به ساکنین هر واحد مسکونی تحویل داده میشود
بصورت بادکنکی
در این شیوه به شکا بادکنک های رنگی چاپ ودر بین عموم مردم یا یک بازار هدف خاص توزیع میشود، در این نحوه توزیع که بسیار جالب و جذاب بود بجا چاپ بر روی کاغذ تبلیغات بر روی بادکنک ها طراحی و چاپ میشود و با توجه به بازدهی که برای مشاغلی چون مهد کودک ها دارد میتواند مورد توجه این صنف قرار بگیرد
به شکل بسته بندی نایلکسی
شاید قرار دادن تراکت داخل نایلکس و توزیع آن در بین سوپر مارکت ها روش جدیدی محسوب نشود ، ولی به تازگی با ابتکار ایران تراکت میتوان این شیوه پخش تراکت در تهران را هم جزء شیوه های نوین محسوب کرد ، پخش و بسته بندی نایلکس با دستگاه صنعتی و توزیع در بین اصناف مکمل بازدهی این شیوه تا دوبرابر بیشتر کرده است
با تن پوش های عروسکی
در این شکل از تبلیغات نیرو ی که قرار است وظیفه توزیع تراکت برعهده بگیرد با پوشیدن تن پوش های خاص که عمدتا فانتزی هستند با جلب توجه بیشتر عموم باعث افزایش تعداد تراکت میشود، این شیوه با توجه به نوع اجرا بهتر است برای توزیع دست به دست مورد استفاده قرار بگیرد
در کانتر
پخش بصورت کانتری به این شکل است که یک نیرو خانم خوش پوش با روابطعمومی بالا در کانترهای از قبل تبیین شده مستقر میشود و علاوه بر توزیع با توضیحات تکمیلی و ارائه هدیه رایگان ،نظر مخاطبین هدف را به پیش از پیش جلب مینماید، در پخش تراکت در تهران بصورت کانتری ظاهر نیرو اجرایی و نوع رفتار و قدرت بیانش بسیار نقش مهمی را در تاثیرگذاری بیشتر ایفا خواهد کرد
ودر خاتمه این مهم را بایددرباره شیوه نوین پخش را خاطر نشان کنیم که با توجه به خلاقیت تیم اجرایی و یا بهتر بگویم شرکت پخش و نصب تراکت شیوه های جدیدتر را هم شاهد ظهورشون خواهیم بود ، بی گمان تیم تبلیغاتی ایران تراکت با بهره گرفتن از کادرخبره تبیلغاتی در این مسیر همیشه پیش رو بوده است.
شروع طوفانی ، برای مشاغل نوپا
مشاغل و کسب کارها که در حال راه اندازی هستند و یا زمان کمی از تاسیس آنها میگذرد میبایستی پخش تراکت در تهران در اولویت کاری خود قرار دهند، چرا که با احتمال در این امر با از دست دادن زمان یکی از انگیزه های مشتریان احتمالی بالقوه که همانا بازدید از مشاغل تازه تاسیس هست را ازدست خواهند داد ، حال این سوال پیش میاید که چه تعداد برای اولین بار پخش و نصب برگه های تبلیغاتی میبایستی سفارش دهیم و توزیع نمائیم
برای اولین بار بهتر است این نکته را در نظر بگیریم یک شروع طوفانی باعث میشود که اولا بازار هدف بالقوه یک محرک قوی جهت بازدید و مراجعه حضوری داشته باشند ثانیا رقبا دچار یک شوک بشوند و اولین ضربه را محکم تر نوش جان نمایند
تعدد تراکت باید طوری باشد که حداقل یک نقشه جغرافیایی بین 30 الی 40 کوچه ی را بتوان دو الی سه بار توزیع کرد جهت کسب اطلاعات تکیلی میتوانید از مشاوره کاملا رایگان تیم ایران تراکت نهایت استفاده ببرید ، البته که میبایستی را این قضیه را بسیار جدی بگیریم که تنوع در نحوه اجرا و به عبارتی ساده تر شکل ها مختلف پخش تراکت در تهران برای هر تجارت نوپا و تازه تاسیس بسیار مهم و کلیدی میباشد و الزام اینکه فقط با یک شیوه بخواهیم اعلام حضور کنیم تبعات و نتایج خوبی را برای آن بیزنس به با نخواهد آورد
برای حذف رقبای سرسخت
پخش تراکت در تهران بعنوان یک شیوه تبلیغاتی با بازدهی بالا و بودجه معقول در صورت اجرا با کیفیت درست و منظم میتواند نه تنها باعث افزایش بهبود کسب کار شما در محل در حال فعالیت شود بلکه اگر با یک تیم اجرائی قوی و حرفه ای و با پشتیبانی یک اتاق فکر هوشمند میتوانید سخت ترین رقبا خود را از عرصه رقابت حذف کرده و خود را بعنوان پیش قراول حوزه فعالیتی به تاخت بتازید البته که برای این هدف والا استفاده از یک تیم قوی و نیروها خبره آموزش دیده با امکان نظارت بر عملکرد ایشان از ابزار لازمش خواهد بود، گاها پخش تراکت در تهران برای مشاغل و تجارت چنان تاثیر اعجاب انگیز را بوجود آورد که توانستند نفر اول کسب کار خود در محله و منطقه نام بگیرند ، ایران تراکت با یک تیم اجرائی قوی و نظارت واقعی بر نحوه عملکرد نیروها خود توسط ناظرین پخش منضبط میتواند شما در رسیدن به این خواسته کمک نماید
بهترین روز برای پخش تراکت
بهترین روز برای پخش تراکت در تهران چه روزی از ایام هفته میتواند باشد؟ اینکه اکثر مدیران اوایل هفته را بهترین زمان مناسب میدانند شاید بخاطر این باشد که براساس عرف و تکرار این فرآینداست که، این ذهنیت در بین مدیران مشاغل و بیزنس جای گرفته و بدون تردید باید یک بازنگری در این کلیشه ایجاد شود، و با بررسی لازم در اینکه بهترین روز برای تبلیغات برای شغل مطبوع ما براساس پارامترهای چون جنسیت و رفتار و زمان رفت آمد مشتریان هدف و حتی شرایط جوی نسبت به تبیین و طراحی یک برنامه ریزی دقیق برای پخش تراکت در تهران در ایام هفته داشته باشیم ، چه بسا توزیع برگه و اوراق در آخر هفته و ایام تعطیل برای برخی از اصناف بسیار جالب توجه تر و مثمر ثمتر تر از اویل هفته باشد چراکه بازار هدف ایشان در اواخر هفته فراغت بیشتری برای توجه به آگهی تبلیغاتی ایشان خواهد داشت
چطور یک پروژه حرفه ای را عملیاتی کنیم
برای پخش تراکت در تهران بصورت حرفه ای ملزومات بسیاری لازم است تا بتوانیم در طول سال یک پروژه کامل مدون و منظم را طرای و اجرا بنائیم برای اینکار ابتدا باید یک نقشه و لوکیشن خاص و پیش تعیین شده برای انجام پخش در نظر بگیریم و با تقریب تعداد لازم تراکت نسبت به چاپ آن اهتمال بورزیم سپس با توجه به نوع شغل و کسب کار یک یا چند شیوه پخش تراکت را مد نظر قرار دهیم و وهله بعد میبایستی نسبت به اجرا و توزیع آن اقدام نمائیم و گام بعدی با بررسی آمار و نمودار گزارش از نحوه راندمان پخش تهیه و با تحلیل آن نسبت به ادامه و یا تغییر سبک توزیع اقدامات لازم را مبذول داشته باشیم در ادامه بصورت موشکافانه این مراحل مورد ارزیابی قرارخواهیم داد
چطور یک لوکیشن مناسب برای پخش تراکت در تهران طراحی کنیم؟
برای یک پخش تراکت حرفه ای در تهران انتخاب و مشخص نمودن یک محدوده معین از اهم واجبات است اینکه بدایم دقیقا کجا و چه لوکیشنی را قرار است مد نظر قرار دهیم آنقدر حیاتی و مهم است که میتوان از نقشه راه بعنوان یک گام مهم اساسی نام برد برای اینکه نقشه درستی را بتوانیم برای توزیع تعیین کنیم باید بدانیم بازار هدف اولیه ما دقیقا کجا مستقر هسند و دقیقا همان لوکیشن بعنوان نقشه اولیه در نظر بگیریم و با تخمین تعداد مشتری بالقوه نسبت به تعداد تراکت های چاپ شده اقدام نمائیم البته حرفه ای تر اینکه و در پارت های بعدی پخش به مناطق سایری که بازار هدفمون در آن حضوذ دارند بعنوان نقشه ثانویه پخش مد نظر داشته باشیم
گزینش بهترین شیوه حرفه ای پخش
برای انتخاب یک شیوه حرفه ای باید قبل از هر عملی با توجه به نوع کسب کار و صنف خود دو الی سه روش پخش و نصب تراکت را برگزیده و با گلچین نمودن نفرات خبره و زبده جهت توزیع و نصب برگه های تبلیغاتی جهت هر چه بهتر انجام شدن این شیوه تبلیغاتی اقدام نمائیم البته که بهترین شیوه باید با مجرب ترین نیرو اجرایی صورت بپذیرد و مطمئنا برای یک پخش حرفه ای اعتماد کردن به شرکت پخش و توزیع تراکت معتبر چون ایران تراکت میتواند بهترین تصمیم ممکن باشد
تجزیه تحلیل آمار و داده ها
آخرین و یکی از مهمترین اقدامات ایکه هر هفته بطور دقیق با بررسی گزارشکار و بررسی داده ها و آمار توزیع و به طبع آن نتیجه گیری از آمار نمودار پخش تراکت بتوانیم اقدامات اصلاحی لازم را جهت ادامه روند و یا تغییر آن را تعیین نمائیم بدون هیچ تردیدی تجزیه و تحلیل این آما و ندارها کار هر کسی نیست بلکه باید توسط افراد متخصص و با علم آگاهی به این مهم صورت بپذیرد بجز شرکت ایران تراکت که معتبرترین آژانس تبلیغات محیطی پایتخت است سایر شرکته و مرکز پخش تراکت در تهران همچین خدماتی را ارائه نداده و نمیدهند
پخش تراکت در تهران از دیر باز تا به امروز
پخش تراکت در تهران از اواخر دهه شصت در پایتخت ایران رونق گرفت و هر سال مشاغل و شرکت های بیشماری تمایل بیشتری برای توزیع و نصب تراکت در جای جای تهران برای افزایش فروش و بهبود کسب کار خود نشان داده اند ، حتی ظهور تبلیغاتی اینترنتی هم مانع این نشد که استفاده از شیوه پخش تراکت در تهران کمرنگ شود و چه بسا با توجه به تصمیمات سیاسی اخذ شد که باعث مسدویت اپ های چون فیس بوک، وایبر، تلگرام ، توئیتر، یوتوب و اینستاگرام که در فضای تبلیغاتی بسیار مفید بودن حال به نوعی پخش تراکت در تهران بی رقیب باشد و حالا خیلی از مشاغل که پیش تر پخش و نصب تراکت را از برنامه های تبلیغاتی خود حذف کرده بودند دوباره بصورت جدی یک نگاهی نو بیاندازند، خوشحالیم در یم اجرائی ایران تراکت با بهره جستن بیش ترین تعداد نیرو تراکت پخش کن مجرب تمام مناق 22 گانه تهران به بهترین شکل ممکن ساماندهی داده و دراسرع زمان نسبت به اعزام نیرو به تمام محلات تهران مینمائیم البته که با کارنامه ی درخشان در ضمینه تبلیغات محیطی ایران تراکت آمادگی مشاوره و اجرا پروژ های پخش تراکت، نصب لیبل، چسباندن پوسترهای بزرگ شهری و همچنین اعزام تراکت پخش کن خانم جوان و مجرب برای شیوه های اختصاصی مشاغل و اصناف را دارا میباشد، در پایان این نکته ظریف خالی از لطف نیست که استمرار و تکرار در پخش تراکت در تهران را هیچگاه نباید نادیده گرفت چرا که کار نیکو از پرکردن است.