مشتریان رضایتمند در ایران ترکت

یکی از مهمترین فاکتورهای اعتماد به شرکت های پخش تراکت ، مشتریان رضایتمند است. هر مجموعه تبلیغاتی میتواند مدعی باشد بهترین و عالی ترین کیفیت پخش تراکت ارائه میدهد، ولی سنگ محک مناسب ، میزان رضایتمندی مشتریان است. در این مقاله به طور کامل و تفصیلی درباره میزان رضایتمندی مشتریان شرکت ایران تراکت سخن خواهیم گفت.

 

 

مشتریان رضایتمند ایران تراکت

شاید جالب باشد که بدانید تعداد مشتریان رضایتمند ایران تراکت به نسبت سایر رقبا بین سه الی چهار برابر بیشتر است ، قبل از هر چیزی باید بگوئیم که فرقی نمی‌کند در چه صنعتی مشغول هستید، خوب است توجه داشته باشید که جذب مشتری جدید، 5 تا 25 برابر پرهزینه‌تر از حفظ مشتریان فعلی است. این یعنی به جای صرف زمان و منابع برای پیدا کردن و جذب مشتری جدید، بهتر است روی رضایت مشتریان و حفظ آنها کار کنید. به علاوه، طبق تحقیقات هاروارد نرخ حفظ مشتری به مقدار 5%، سود شما را 25 تا 95 درصد افزایش می‌دهد. حالا به نظر شما چه چیزی باعث حفظ مشتری‌ها می‌شود؟ بله کاملا درست است، رضایت مشتری. اگر بخواهیم فقط یک نقطه را برای به ثمر رسیدن تمام تلاش‌های یک کسب‌وکار در نظر بگیریم، آن نقطه همان لحظاتی است که مشتری بدون هیچ چشم‌داشتی از محصولات و خدمات شما برای دیگران تعریف میکند

 

یک کمپین موفق پخش تراکت
یک کمپین موفق پخش تراکت

مشتری چیست؟

قبل از اینکه درباره مشتریان رضایتمند ایران تراکت سخنی مطح کنیم بایستی درباره رضایت مشتری سخن بگوئیم، شخص یا کسب‌وکاری است که محصول یا خدماتی را از یک کسب‌وکار دیگر می‌خرد را مشتری مینمامند. مشتری برای هر کسب‌وکاری اهمیت بسیار زیادی دارد، چون منبع درآمد آنهاست. بدون مشتری، کسب‌وکار نمی‌تواند به فعالیتش ادامه دهد. هر کسب‌وکاری تمام تلاشش را می‌کند تا با انواع روشهای تبلیغات، بتواند مشتری جذب کند. هدف اصلی کسب‌وکار این است که مشتری را متقاعد کند چند بار از او خرید داشته باشد. اما مشتری چه موقع دوباره برمی‌گردد؟ درست است وقتی که از محصول یا خدمات شما راضی باشد. در واقع، رضایت مشتری، عامل تعیین‌کننده موفقیت هر کسب‌وکاری است.

رضایت مشتری چیست؟

حالا برسیم به مبحث رضایت مشتری ،قبل از اینکه بیشتر وارد جزئیات شویم باید ببینیم که رضایتمندی مشتری چیست و تعریف مشخص برای آن ارائه دهیم. یک تعریف رضایت مشتریان که کاملا مختصر و مفید هم بیان شده عبارت است از:

رضایت‌ مشتری شاخصی است که مشخص می‌کند محصول، خدمات و تجربه‌ی کلی از برند شما، انتظارات مشتری را برآورده می‌کند یا خیر.

اینکه چطور می‌توان میزان رضایتمندی مشتری از خدمات یا محصولات را اندازه‌گیری کرد، از کسب‌وکاری به کسب‌وکار دیگر متفاوت است. بعضی از کسب‌وکارها ممکن است بر اساس میزان بازگشت و تکرار خرید مشتری، رضایت او را بسنجند. در حالی که بعضی دیگر ممکن است رضایت سنجی مشتری را بر اساس شاخص‌های عددی که حاصل آنالیز داده‌ها و بازخوردهای مشتریان است اندازه‌گیری کنند.

تعداد  مشتریان رضایتمند ایران تراکت براساس همین توضیحات ارائه شده میباشد.صرف‌نظر از این توضیحات و تمام تلاش‌هایی که برای سنجش میزان رضایت مشتریان‌تان درباره‌ی محصولات و برند شما وجود دارد، یک شاخص بسیار بسیار ساده برای اندازه‌گیری این فاکتور وجود دارد:
شاید این موضوع خیلی ساده و بچگانه به نظر برسد اما به عنوان یک اصل اساسی در شرکت‌های بزرگ و مطرح پذیرفته شده است.

برای درک بهتر این موضوع به آمار زیر دقت کنید:
محققان شرکت واکر به این نتیجه رسیدند که۸۶ درصد از کاربران حاضرند برای یک جنس مشابه مبلغ بیشتری بپردازند اما تجربه‌ی بهتری داشته باشند.
تجربه مشتری چیزی است که آینده شرکت‌ها به آن وابسته است. کسب‌وکارها در حال تمرکز بر رضایت سنجی مشتری و تجربه مشتری هستند. و مشتریان در حال پیدا کردن برندهایی که برای آنها تجربه‌ای جدیدتر و بهتر می‌سازند. عالی به نظر می‌رسد. اینطور نیست؟!

چرا رضایت مشتری؟

بیایید ببینیم اصلا چرا رضایت مشتری برای کسب‌وکارها مهم است. رضایت مندی مشتری نشان می‌دهد که آیا مشتریان کار شما را دوست دارند یا نه. تحقیقات نشان می‌دهد رضایت بالای مشتری منجر به حفظ بیشتر مشتریان و شهرت بهتر برند می‌شود. در مجوعه تبلیغات محیطی ایران تراکت هم با توجه به موارد اعلامی  مشتریان رضایتمند ایران تراکت بسیار مهم و حیاتی است.
1. رضایت مشتری موجب وفاداری مشتری می‌شود

این یک حقیقت انکار ناپذیر است که مشتری ناراضی، بیشتر از مشتری راضی، تجربه‌اش را با بقیه در میان می‌گذارد. مخصوصا الان که به لطف شبکه‌های اجتماعی، اطلاع‌رسانی به سرعت برق و باد صورت می‌گیرد.
پس باید تمام سعی خود را بکنید تا مشتری را راضی نگه دارید. مشتری که راضی باشد، باز هم از شما خرید می‌کند و به مشتری وفادار تبدیل می‌شود.
2. رضایت مشتریان نشان‌دهنده عملکرد تیم پشتیبانی است

معیارهای رضایتمندی مشتری، نه تنها کمک می‌کنند متوجه شوید مشتریان چه احساسی دارند، بلکه از نحوه عملکرد تیم پشتیبانی هم خبر می‌دهد.
اگر تیم پشتیبانی عملکرد خوبی نداشته باشد، بهترین محصول را هم که ارائه دهید، مشتری راضی نخواهد بود.
3. رضایت مشتری موجب تکرار خرید می‌شود

مشتری راضی، مشتری وفادار می‌شود. خلق تجربه مشتریخوب، با عوامل زیادی، مثل کیفیت محصول یا خدمات، قیمت و عملکرد تیم خدمات مشتری در ارتباط است.
مشتری‌ها بیشتر از اینکه به تبلیغات کسب‌وکارها توجه کنند، به حرف بقیه مشتریان می‌کنند. پس بهتر است یک نظرسنجی بگذارید و نتیجه آن را با بقیه به اشتراک بگذارید، یا نظر مشتریان راضی را در سایت قرار دهید تا مشتریان را جذب کنید.
4. رضایتمندی مشتریان موجب افزایش ارزش طول عمر مشتری می‌شود

رضایت مشتری نه تنها موجب می‌شود که مشتری به کسب‌وکارتان وفادار بماند، بلکه ارزش طول عمر مشتری را هم افزایش می‌دهد.
5. رضایت مشتری موجب جذب مشتری بیشتر می‌شود

خدمات مشتری خوب نه تنها برای پشتیبانی از مشتریان فعلی مهم است، بلکه کلید  جذب مشتریان  جدید هم هست.
کسب‌وکارها برای اینکه به رضایتمندی مشتریان برسند، از همان ابتدای سفر مشتری تا انتها، باید خدمات باکیفیت ارائه دهند.

نکات کلیدی برای یک کمپین موفق پخش تراکت
نکات کلیدی برای یک کمپین موفق پخش تراکت

چرا باید رضایت مشتریان را بسنجیم؟

حال سوالی که مطرح میشود اینکه چرا باید مشتریان رضایتمند ایران تراکت اینقدر مهم باشد؟چطور می‌توانیم متوجه شویم که مشتریان چقدر از محصولات و خدمات ما راضی هستند؟ بررسی میزان رضایت مشتری کمک می‌کند نقاط درد را شناسایی کرده و مشکل را حل کنیم.
ضایت مندی مشتری به طرق مختلف، کسب‌وکار شما را سرپا نگه می‌دارد. بهبود رضایت مشتری به شناسایی، جذب و حفظ مشتریان وفادار کمک می‌کند. اما متوجه نمی‌شوید چطور می‌توانید مشتری را راضی نگه دارید، مگر اینکه رضایت مشتریان را بسنجید.شاخص های کلیدی سنجش میزان رضایتمندی مشتریان.سنجش رضایت مشریان، برای رشد کسب‌وکارتان ضروری است. این کار اجازه می‌دهد ببینید محصول یا خدمات شرکت‌تان چقدر خوب می تواند انتظارات مشتریان را برآورده سازد.مزیت‌های تمرکز بر رضایت مشتری بر کسی پوشیده نیست. اما اینکه واقعا بتوانید مشتری را راضی کنید، نیاز به آزمون و خطا دارد. باید صبر داشته باشید و هدف‌تان این باشد که فراتر از انتظارت و نیازهای مشتری بروید.

 

 

ایران تراکت چرا اینقدر مشتریان رضایتمندش زیاد است

تا اینجا مطلب به نحوه ی مطلبو درباره چرا و چگونگی اهمیت رضایتمندی مشتریان صحبت کرده ایم، اما چطور میشود که مشتریان رضایتمند ایران تراکت روز به روز بیشتر برای درک این موضوع بایستی بگوئیم ، که رسالت این مجموعه تبلیغاتی مبتنی بر جذب و رضایت 100%  مشتریان خود میباشد و همچنین با فاکتورهی همچون

1. نسبت به بازخوردهای مشتریان حساس باشید

از بازخوردهای مشتریان درس بگیرید. فقط اینطور نباشد که از مشتریان بازخورد بگیرید. بلکه باید آنها را تجزیه‌وتحلیل کنید و در جهت بهبود خدمات‌تان به کار ببرید. دغدغه‌های مشتری را جدی بگیرید و برنامه‌ای بریزید تا آنها را برطرف کنید.

2. هر جا مشتریان هستند، آنجا بروید

مشتریان، دوست دارند از کسب‌وکاری خرید کنند که همیشه در دسترس باشد و ساعت کاری انعطاف‌پذیری داشته باشد.
باید در پلتفرم‌هایی که مشتریان بیشتر استفاده می‌کنند، حضور فعالی داشته باشید. شرایطی فراهم کنید که مشتریان به راحتی به کسب‌وکارتان دسترسی داشته باشند و سوالات خود را بپرسند.

3. سریع پاسخ دهید

امروزه مشتریان، انتظارات بیشتری از کسب‌وکارها دارند تا گذشته. در دنیای امروز، مشتریان دوست ندارند یک روز یا حتی چند ساعت منتظر بمانند تا پاسخ سوال‌شان را بگیرند.
برای اینکه پاسخ سریعی به سوالات مشتریان بدهید، پاسخ‌های سوالات پرتکرار را از قبل بنویسید. برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان، از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از روبات‌ها هم کمک بگیرید.

4. رضایت مشتریان باید تمرکز اصلی تمام بخش‌های کسب‌وکارتان باشد

برای بهبود رضایت مشتریان، باید برای استراتژی‌های مشتری محور کسب‌وکارتان وقت بگذارید و تلاش کنید. رضایت مشتری را باید جزء ماموریت و پیشنهاد ارزش برندتان قرار دهید. تمام کارکنان در هر سطحی باید رضایتمندی مشتریان را مدنظر داشته باشد.

5. برای آموزش کارکنان، سرمایه‌گذاری کنید

پشتیبانی از مشتریان با پشتیبانی از کارکنان آغاز می‌شود. بخش خدمات مشتری، تاثیر فوق‌العاده‌ای بر رضایت مشتری دارد. کارکنانی که اطلاعات بالایی دارند، اعتماد به نفس بیشتری داشته و مشتریان بهتر به آنها اعتماد می‌کنند. پس باید برای افزایش اطلاعات آنها سرمایه‌گذاری کنید تا نتیجه‌اش را میزان رضایت مشتریان ببینید.

6. شرایطی فراهم کنید که مشتریان به خودشان کمک کنند

امروزه مشتری‌ها برای هر سوال و مشکلی که دارند، از گوگل کمک می‌گیرند. اکثر مشتریان انتظار دارند شرکتها یک پورتال سلف سرویس داشته باشند تا فورا پاسخ سوالات خود را بگیرند، بدون اینکه از کسی بپرسند.

7. با مشتریان همدلی کنید

همدلی با مشتریان یکی از مهارت‌های ضروری کارکنان بخش پشتیبانی است. همدلی حتی از تجربه خدمات مشتری‌هم باارزش‌تر است.

8. تجربه مشتری را شخصی کنید

اکثر مشتری‌ها ترجیح‌می‌دهند به سراغ کسب‌وکارهایی بروند که خدمات شخصی به آنها ارائه می‌دهند و حتی حاضرند بیشتر هم هزینه کنند.
اطلاعات باارزش مشتریان را در اختیار نمایندگان فروش قرار دهید تا بتوانند در جهت بهبود تجربه مشتری از آنها استفاده کنند.

9. پشتیبانی فعال ارائه دهید

معمولا کسب‌وکارها منتظر می‌مانند تا مشتری که مشکلی دارد، با‌ آنها تماس بگیرد. اما خدمات پشتیبانی فعال، خودش مشکل را پیش‌بینی کرده و قبل از اینکه مشتری تماس بگیرد، سعی می‌کند آن را حل کند.

10. امکان خدمات مشتری به صورت مکالمه‌ای را فراهم کنید

به کمک خدمات مشتری مکالمه‌ای می‌توانید خدمات سریع، شخصی و درستی را از طریق وب‌سایت، موبایل و اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی ارائه دهید.
هر تعاملی که با مشتری داشته‌اید را بخشی از یک مکالمه بزرگ و کلی در نظر بگیرید و در طول چرخه عمر مشتری ادامه دهید.

11. باشگاه مشتریان بسازید

باشگاه مشتریان، یک فضای آنلاین یا واقعی است که خریداران می‌توانند دور هم جمع شوند و با هم بحث کنند، به سوالات یکدیگر جواب دهند و اطلاعات و نظرات خود را با بقیه به اشتراک بگذارند.

 

لیست مشتریان رضایتمند ایران تراکت

با توجه به فعالیت یک دهه اخیر شرکت ایران تراکت شاید تعداد قابل توجهی از کسب وکارها که بعنوان مشتریان رضایتمند در خدمتشان بوده ایم در این مقال جایز نباشد پس سعی کردیم فقط فقط به معروفی تعدادی از برجستگان مشتریان رضایتمند ایران تراکت بپردازیم . امید است شما مشتریان گرامی هم با همکاری با مجموعه ما به جمع لیست مشتریان رضایتمند ایران تراکت بپیوندید و سالهای متمادی از خدمات این مجموعه بهرمند و سودمند شوید.

 

 

 

 

شرکت بازرگانی و تجاری افق تجارت بوشهر

در لیست مشتریان رضایتمند ایران تراکت باید ابتدا به مجموعه معظم افق تجارت بوشهر اشاره کنیم.این مجموعه بالغ بر هشت سال متمادی وظیفه خطیر پخش تراکت های خود را در شهر تهران را به شرکت ایران تراکت سپرده و با شیوه توزیع تجاری بین کسبه و مشاغل فعال در بازار تهران توانسته ایم رضایت کامل این مجموعه را کسب نمائیم.

 

 

 

 

رستوران زنجیره ای سوخاری

مطمئنا تمامی اهالی پایتخت با نام رستوران های زنجیره ای سوخاری آشنا هستند، این مجموعه بالغ بر پنج سال وظیفه تبلیغات خود را به مجموعه ایران تراکت موحل  کرده و در ضمینه توزیع و نصب اوراق تبلیغاتی  در بیش از 30 شعبه این افتخار را داریم که هنوز بعنوان یکی از کسب و کارهای میباشد که بعنوان مشتریان رضایمتند ایران تراکت در حال خدمات رسانی به این مجموعه باشیم

 

 

 

 

 

باشگاه ورزشی کوشا برتر

 

یکی از مجموعه های برتر در غرب تهران که بالغ بر چهار سال پخش تراکت و نصب پوستر این مجموعه ورزسی را با افتخار برعهده شرکت ایران تراکت است و با توجه به اینکه این باشگاه سه شعبه دیگر در مناطق شمال و شرق تهران را هم افتتاح کرده و توزیع اوراق تبلیغاتی آنها هم به ماسپرده است، بعنوان یکی از مشتریان رضایتمند ایران تراکت میباشد.

 

 

 

شرکت مهاجرتی دنیای بهتر

شرکت مهاجرتی دنیای بهتر بیش از پنج سال میباشد که برای انجام کلیه امور تبلیغاتی خود بعنوان یکی از مشتریان رضایتمند ایران تراکت توزیع تراکت به شکل های مختلف را به مجموعه ما سپرده است، پخش جلو درب سفارت خانه با نیرو مجرب خانم از جمله خدمات رسانی ما به این مجموعه میباشد

 

مجموعه اتاق فرار کلبه تاریکی

 

مجموعه اتاق فرار کلبه تاریکی بیش از هفت سال متمادی پخش و نصب تراکت مجموعه خود را در  طی سال به مجموعه تبلیغاتی ایران تراکت محول کرده و به شیو های متنوع عهده دار توزیع و نصب برگه های تراکت این مجموعه در شرق و شمال تهران بوده ایم و از جمله کسب و کارهای میباشد که بعنوان مشتریان رضایتمند ایران تراکت از آن نام برد.

 

 

مطب دندانپزشکی برف

یکی دیگر از مشتریان رضایتمند ایران تراکت مطب دندانپزکی برف در شمال تهران میباشد، که بیش از پنج سال از همکاری با این مجموعه پزشکی بعنوان برگ زرینی در کارنامه کاری ما میدرخشد. تمام شیو های مناسب با این حرفه با بهترین کیفیت به انجام رسانده ایم

 

آموزشگاه موسیقی استاد شاپوریان

آموزشگاه موسیقی استاد شاپوریان بالغ بر چهار سال از همکاری با این مجموعه آموزشی و فرهنگی میگذرد و مشتریان رضایتمند ایران تراکت تلقی میشود

 

املاک خانه دنج

املاک دنج با بیش از 10 شعبه در غرب و شمال تهران بیش از پنج سال است که وظیفه تبلیغات و پخش اوراق تبلیغاتی ایشان برعهده ما بوده است و بعنوان یکی دیگر از مشتریان رضایتمند ایران تراکت معرفی میشود.

 

 

سایر مشتریان رضایتمند ایران تراکت عبارتند از

 

  • سالن زیبایی دیبا مدت همکاری از سال سال 1398 تا کنون
  • آموزشگاه زبان خارجه انیشتین مدت همکاری از سال 1398 تاکنون
  • کافه قرار اول مدت همکاری از سال 1399 تا کنون
  • مطب پوست و مو دکتر صالحی مدت همکاری از سال 1399 تاکنون
  • سالن ورزشی بانوان زن برتر مدت همکاری از سال 1399 تاکنون
  • کبابسرا بازارچه گلوبندگ مدت همکاری از سال 1397 تاکنون
  • خدمات فنی کرکره سازی مسعود رضوی مدت همکاری از سال 1396 تاکنون
  • کترینگ مامان پز مدت همکاری از سال 1396 تاکنون
  • آموزشگاه زیبایی خانم مژگان تهرانی مدت همکاری از سال 1396 تا کنون
  • سالن زیبایی خانم شهرک غرب  مدت همکاری از سال 1399 تاکنون
  • آشکده شوربا مدت همکاری از سال 1397 تاکنون
  • دفتر مهندسی تهران زیبا مدت همکاری از سال 1396 تاکنون
  • کترینگ شام شاهانه مدت همکاری از سال 1396 تاکنون
  • آموزشگاه موسیقی استاد نعیمی مدت همکاری از سال1395 تا کنون
  • مهدکودک پسرشجاع مدت همکاری از سال 1395 تا کنون
  • دندانپزشکی دکتر برزو شایان مدت همکاری از سال1395 تا کنون
  • خدمات آسانسور آسان بر مدت همکاری از سال 1395 تا کنون
  • کاشت مو دکتر شریفی مدت همکاری از سال 1395 تا کنون
 

 

 

 

نتیجه نهائی

اگر بدنبال یک شرکت پخش تراکت معتبر و خوشنام هستید که تعداد مشتریان رضایتمند قابل توجهی داشته باشد شرکت ایران تراکت میتواند انتخاب درست و بجایی باشد تا به عنوان یک تیم اجرائی حرفه ای در اسرع وقت به نحوه مطلوب پخش تراکت شما را عهده دار شود