پخش تراکت در دروس – اجرا با قیمت عالی

پخش تراکت در دروس یکی از مناطقی از تهران میباشد ، که در زمان برنامه ریزی تبلیغاتی جهت پخش تراکت در شمال تهران مورد توجه قرار میگرد. برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل جهت توزیع اوارق تبلیغاتی در این محله اقدام نمائیم ، الزاما مطالعه این مقاله میتواند مفید باشد.

تاریخچه پخش تراکت در دروس

 پخش تراکت در دروس میتواند برای خیلی از کسب و کارها و فعالان اقتصادی در این محله مورد توجه باشد .قبل از هر نکته با بررسی مختصر این محله اطلاعاتی را دباره آن بدانیم . دروس از محله‌های قدیمی و اعیان‌نشین تهران است و از جنوب به بلوار شهرزاد (شیدایی) و از شمال به خیابان شهید کلاهدوز (دولت)‌ می‌رسد. همچنین محله دروس از شرق به خیابان پاسداران و از غرب به خیابان شریعتی منتهی می‌شوددر حوالی سال ۱۳۲۰ هجری شمسی،‌ محله دروس (یا به همان نام قدیمی‌اش،‌ گَروس) ده کوچکی بود که ساکنینش اکثرا از ارامنه بودند و در آن کشاورزی و امرار معاش می‌کردند. سال‌ها قبل از آن و در زمان قاجار، روس‌ها در این محدوده باغ‌هایی داشتند و به همین دلیل این محله به «دره‌ی روس‌ها» مشهور بود. اما مدتی بعد از سکونت آن‌ها، مهدی‌قلی هدایت نخست‌وزیر ایران (مشهور به مخبرالسلطنه)، مالک زمین‌های این محدوده شد. خانواده او تعداد زیادی مسجد، بیمارستان، مدرسه و مغازه در این محله ساختند. از گذشته بگذریم و به زمان حال بیاییم. محله دروس، محل قرارگیری سفارت کشورهایی چون اسپانیا، آرژانتین، پرتغال، مجارستان و آذربایجان است. از آنجایی که سفارت‌خانه‌ها معمولا در نقاط خوش آب ‌و هوا و سرسبز تهران ساخته شده‌اند، می‌توان گفت که سرسبزی و آب و هوای خوب محله دروس در این موضوع بی تاثیر نبوده است.تاریخچه پخش تراکت در دروس بصورت دقیق مشخص نیست ، اما میتوان اینطور گفت که یکی از اولین محلاتی است که برای تبلیغات خود از اوراق تبلیغاتی و تراکتی استفاده نمود. در حقیقت اگر بخواهیم واضح تر بیان کنیم با بررسی تاریخچه پخش تراکت در دروس میفهمم که مشاغل و اصنافی که در این محله شروع بکار کرده ند ، از توزیع تراکت بعنوان ی اهرم اصلی برای ترویج شغل خود در سالیان بسیار دور نهایت استفاده را برده اند.

شیوه های پخش تراکت در دروس
شیوه های پخش تراکت در دروس

شیوه های پخش تراکت در دروس

برای پخش تراکت در دروس ، شیو های متفاوتی وجود دارد، که البته هر کدام از این شیوه های برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف مورد توجه قرار میگرد. برای اینکه بدانیم هر شیوه توزیع و پخش تراکت در دروس مناسب میباشد، بایستی بدانیم که دقیقا بازار هدف مان چه اشخاصی هستند . شیوه های توزیع اوراق تبلیغاتی عبارتند از

 

  • پخش لای درب منازل در این سبک از توزیع برگه های تراکت از میان درب ورودی به داخل درب اصلی انداخته میشود. این شیوه بعنوان یکی از روش های قدیمی و سنتی برای پخش تراکت در دروس بشمار می آید.

 

  • نصب پلاک به پلاک تک چسب در این روش تراکت ها با یک عدد چسب کاغذی بر روی دیوار نصب میشود. در نصب تکچسب احتمالا زود کنده شدن تراکت ها تا حد زیادی افزایش میابد

 

  • نصب دوچسب در این شکل از پخش تراکت در دروس اوراق تبلیغاتی با دو چسب بصورت کامل بر روی دیوار مهار میشود. نصب دو چسب بعنوان یکی از بهترین شیوه های متداول میباشد، که میتوان با استفاده از این روش به بازدهی چشمگیر دست پیدا کرد.

 

  • توزیع دست به دست با توضیح کلامی که یکی از موثرترین روش های برای تبلیغات میباشد، تراکت پخش کن در یک مکان پرتردد مستقر میشود ، و اوراق تبیلغاتی بصورت چهره به چهره به اشخاص و افراد مد نظر صاحب کسب و کار ارائه میدهد.

 

  • بسته بندی تراکت در نایلکس ، این روش از پخش تراکت در دروس بسیار مورد توجه قرار میگرد و در این نحوه توزیع تراکت ها داخل نایلکس ها قرار میگرند و بین سوپر مارکت ها پخش میشوند

 

حال که با شیوه های توزیع تراکت در محله دروس آشنا شدیم بایستی بدانیم در کدام لوکیشن باید اوراق تبلیغاتی خود را پخش کنیم ، تا از نتیجه بهتر و بیشتری بهرهمند شویم.

 

بهترین مکان برای پخش تراکت در دروس

یک سوال اساسی که در زمان پخش تراکت در دروس مطرح میشود اینکه بهترین لوکیشن برای توزیع اوراق تبلیغاتی در این محله کجا قرار دارد. برای پاسخ صریح و شفاف به این سوال باید اینطور پاسخ داد که برای هر شغل و تجارتی یک مکان مناسب برای پخش تراکت در دروس  وجود دارد که در ادامه به بررسی و تحلیل آنها خواهیم پرداخت. یک نکته مهم و اساسی که در زمان انتخاب لوکیسن مطلوب باید در نظر بگیریم اینکه آیا مکانی که جهت توزیع اوراق تبلیغاتی در نظر گرفته ایم ، با توجه به بازار بالقوه کسب و کار مان مناسب میباشد یا خیر؟

بهترین مکان برای پخش تراکت در دروس
بهترین مکان برای پخش تراکت در دروس

برای اینکه بتوانبم بهترین مکان پخش تراکت در دروس را پیدا کنیم بهتر است با مراز خرید و خیابان های اصلی این محله آشنا بشویم.

  • خیابان هدایت
  • خیابان یار محمدی
  • خیابان کماسایی
  • خیابان راستوان
  • خیابان حسینیان
  • خیابان پاسارگاد
  • خیابان حجت سوری

مراکزخریدمحله ی دروس عبارتند

  • سامان
  • نگین ظفر
  • مرکزخرید پاسداران
  • مرکز خرید نیستان
  • مرکزخرید احتشامیه

 

با شناخت این مراکز و معابر اصلی میتوان بیشترین بهره لازم را برد ، تا برای بازدهی بیشتر از این اماکن در زمان پخش تراکت در دروس استفاده نمائیم.

اعزام تراکت پخش کن به دروس

پخش تراکت در دروس برای به سرانجام رسیدن نیازمند، نیرو اجرائی مجرب میباشد. در اصطلاح مرسوم به نیرو پخش کننده ، تراکت پخش کن گفته میشود. برای اینکه در محله دروس بتوانیم به نحوه ملوب از عهده تبلیغات تراکتی بربیایم بایستی از این اهرم مهم استفاده کنیم.در زمان توزیع و پخش تراکت در دروس نقش کلیدی نیرو تراکت پخش کن در دروس بسیار جالب توجه است.البته که برخی از مشاغل بایستی از نیرو تراکت پخش کن آقا در دروس استفاده کنند و همچنینبرای برخی از کسب و کارهای که در محله دروس در حال فعالیت هستند بهتر است از نیرو تراکت پخش کن خانم استفاده بشود. تراکت پخش کن خانم در دروس بایستی یک سری ویژگی ها باشد که بتواند از عهده توزیع حرفه ای تر کار بربیاید. این ویژگی شامل ظاهر آراسته، فن بیان مناسب ، و تجربه کاری در ضمینه توزیع اوراق تبلیغاتی میباشد.تراکت پخش کن خانم در دروس برای مشاغلی که بازار هدفشان بانوان هست، بسیار مثر تر و مفید تر از نیرو آقا بازدهی بهمراه خواهد داشت.

بهترین شرکت پخش تراکت در دروس

مهمترین عامل موفقیت آمیز بودن پخش تراکت در دروس اینکه بتوانیم با یک مجموعه حرفه ای و خوشنام بتوانیم همکاری داشته باشیم . برای این مهم شرکت های بسیاری در تهران مشغول به خدمات رسانی هستند، که متاسفانه اکثریت قریب به اتفاق ایشان هیچگونه تعهدی نسبت به حسن انجام کار نداشته و ندارند. پیدا کردن یک شرکت معتبر و خوشنام در حوزه تبلیغات و بویژه پخش تراکت در دروس کاریست بسیار سخت و پیچیده فلذا پیشنهاد ما به تمام صاحبان مشاغل و کسب و کارها شرکت تبلیغاتی ایران تراکت است.این مجموعه با بیشترین تعداد نیرو و همچنین بالاترین میزان راندمان میتواند کمک حال مدیرانی باشد که تمایل پخش تراکت در دروس با بهترین کیفیت را دارند.ایران تراکت با اعزام فوری و سریع نیرو های خانم و آقا در تمام ساعات شبانه روز و در تمام ایام هفته آمادگی توزیع تراکت را دارا میباشد.

 

نتیجه نهائی

پخش تراکت در دروس بعنوان یک راهکار تبلیغاتی بسیار مفید و چاره ساز میباشد. انتخاب یک شرکت معتبر و برای سپردن وظیفه توزیع و نصب پخش تراکت در تهران بعنوان یک راهکار مطلوب میتواند، باعث بازدهی سریع برای تمام کسب و کارها تلقی شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.